Hodnocení inovační schopnosti ČR: neradostné, ale s určitou nadějí

OptimSys dodá partnerovi software, který rozšíří jeho současné produkty pro telekomunikační trh o možnost provozu nové generace samoobslužných telefonních služeb. Ty používají počítačové rozpoznávání a syntézu řeči a dávají uživateli možnost ovládat systém hlasem, místo v současné době běžné tlačítkové volby.

„Dále systém na uživatele mluví syntetizovaným hlasem a není tedy omezen pouze na předem připravené nahrávky. To lze využít například pro efektivní automatizaci informačních a rezervačních linek, jako automatickou spojovatelku a recepční, pro systémy hlasové pošty a v mnoha dalších oblastech. Zároveň je tvorba těchto pokročilých aplikací výrazně jednodušší, rychlejší a levnější, než za použití současné generace technologií,“ vysvětlil ředitel firmy OptimSys Pavel Cenek.

Softwarové řešení brněnské firmy může najít uplatnění po celém světě, neboť mezi zákazníky společnosti BroadSoft patří sedm z deseti vedoucích světových telekomunikačních společností, včetně společností Telefónica de España,  Korea Telecom, Sprint, Telstra, či Verizon.

O společnosti OptimSys

Společnost OptimSys nabízí technologie, produkty, řešení a služby v oblasti počítačové telefonie a interaktivních hlasových aplikací. OptimSys je specialistou na automatizaci telefonní komunikace využívající VoiceXML, CCXML a technologie počítačové syntézy a rozpoznávání řeči.
Společnost OptimSys se nachází v Technologickém inkubátoru VUT v Brně. Tento inkubátor provozuje Jihomoravské inovační centrum, které poskytuje finance, konzultace, prostor a kontakty začínajícím inovačním firmám.

 

automatizace telefonní komunikace


Facebook komentáře

Share on Myspace